Hur mycket foton som helst


Kl. 09:26 |
 
Älskade ungar!
 
God förmiddag bloggisar!
 
Jag har så många foton på barnen men har inte framkallat ett enda. Jag gruvar mig för att börja gå i genom alla och bestämma vilka som ska printas ut och kanske hamna upp på en vägg. Vart framkallar ni era bilder ? Har ni något tips hur jag ska gå till väga för att det ska bli så smidigt som möjligt ? 
 
Nu ska jag börja göra mig ordning medan William tar sin förmiddagslur. Sedan blir det en tur till Birsta med Johanna & Jayson innan vi hämtar hem våra tjejer från dagis.




Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åååh. känner igen! sååå mycket bilder sååå mycket beslutsångest om vilka som ska bli framkallade..

Anna

Det är inte ofta man framkallar bilder längre men när jag gör det går jag bara till närmsta fotobutik med bilderna på en sticka eller mobilen!

Svar: Å vad smart!
Sara´s Dagbok

Emma

Jag beställde precis från fujidirekt.com dom har dessutom 100 bilder gratis just nu. Det tog 3 dagar så fick jag bilderna, supersmidigt!

Svar: Det var ett bra erbjudande :-)
Sara´s Dagbok

Miah_U

Fuji direct kanske? Annars håller jag på med fotobok just nu, ska testa iFolor =)

Svar: Kul med fotobok :-D
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?