Fredag


Kl. 11:44 |
 
Lillebror växer så det knakar och det är inte många överdelar som passar just nu. Så det är verkligen dags att uppdatera garderoben lite. Tröjan här kommer från H&M och jag gillar priset, 39.50 :-
 

HEJ FREDAG & ÄNTLIGEN HELG!
 

Natten har varit k.a.t.a.s.t.r.o.f och förmiddagen blev lite knasig den med då Tilde somnade i fotöljen till Tingeling. Så nu ska det bli spännande och se hur det går att hålla henne vaken hela dagen till det är dags att sova inför natten.
William och dockan sover ute i sina vagnar och vi har ätit lunch. Nu ska vi bege oss ut i det härliga vädret och Tilde ska få ta cykeln till hästarna. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på ? 
 
TREVLIG FREDAG PÅ ER!
 




Kommentarer
Anna

Hej
Förstår att nätterna är lite si och så för er nu. Jag måste bara säga att det blir bättre. Jag fick själv mitt andra barn för ett och ett halvt år sedan och Gud - trodde aldrig det skulle slita så! Ett tag i vintras sov vi ingenting! Jag fick ångest när det blev kväll för jag visste att mitt andra skift började, mata baby! Man blir knäpp på riktigt och jag kan nästan få panikkänslor när jag tänker på det. Jag hade nerverna utanpå kroppen. Nu sover alla långa nätter och jag och min man brukar beskriva det som att vi kommit ut ut en lång tunnel. Vi har så mkt energi nu, tränar, sorterar, träffar vänner mm. Kämpa på så ger det sig med tiden. Kram kram!

Svar: Tusen tack för din kommentar Anna!! Det är precis som du skriver. Och ångesten som smyger sig på under kvällen är gräslig :( Men vi försöker tänka att det blir bättre.

Trevlig helg och tack ännu en gång för din kommentar <3
Sara´s Dagbok

BeaS

jobbigt! Stora eller lilla som håller dig vaken? Eller båda? hoppas det vänder snart. Skickar en energi och styrkekram <3

Svar: Tack Bea <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?