Efter dagis


Kl. 21:52 |

Tildes favorit lekpark, "kissekatt lekparken" (katt statyer) Efter dagis kl 14 brukar vi oftast gå till lekparken eller bort till hästarna eller som i dag, till affären och lyxade till med glass! William brukar sova den tiden Tilde ska hämtas så då passar det perfekt.

Nu har vi sett veckans sista idol och William har precis ätit. I dag har det varit en konstig dag då han bara sovit en gång (!!) och gjorde natten tidigt istället. Jag är helt slut. Så nu ska jag sova! I morgon har jag ett läkarbesök inbokat för mig själv och det ska bli så skönt att komma i väg dit s.j.ä.l.v. även om det nu är ett tråkigt läkarbesök så ser jag ändå fram emot det.

Godnatt!

PS. Jag har uppdaterat min bloppis och mer kommer det! @sarasdiarybloppis på instagram :-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?