Doftljus


Kl. 09:24 |
Hej vänner!
 
Äntligen fredag, eller hur ? Som det verkar ska det bli riktigt härligt väder, kanske blir det ett sista bad för i år ? Hör och häpna men i dag bjöd barnen på sovmorgon, eller egentligen är det inte sovmorgon för många men för oss är det sovmorgon. William åt endast en gång i natt kl 02.30 (brukar bli två gånger) och sedan gjorde de morgon 07.10. Vi brukar annars stiga upp runt kl 06.00 så det var ju en härlig början på helgen :-) Så för ovanlighetens skull känner jag mig någorlunda utvilad.
 
Nu ser jag och Tilde på Alvin och gänget 3 och William ligger ute i vagnen och sover. Tilde som blev frisk i måndags och som har gått på dagis i veckan är nu åter igen snorig och lite hostig. William är det status quo på, snorig men pigg. Peppar peppar har jag och Johan klarat oss. 
 
 
Är det bara jag som gillar de mörka kvällarna vi har nu ? Dags att bunkra upp med ljus i alla olika former. Dessa söta finns hos JOTEX.
 




Kommentarer
Niles

Snällt att du fick sovmorgon ;) Ljusen var ju hur fina som helst! Blir att klicka in på Jotex! Doftar de gott, jag menar är de värda sitt pris?

Susanna Maria J

Å jag älskar doftljus, så himla hög mysfaktor ;)

Svar: Mysigaste som finns :-)
Sara´s Dagbok

KIKKI

Jag älskar också de mörka kvällarna :) men man lär ju sakna de ljusa sommarnätterna snart också..

Svar: Absolut! :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?