Tuesday


Kl. 08:34 |
Godmorgon fina ni!
 
Hur mår ni ? Här är påsarna under ögonen lika stora som de blå IKEA kassarna. Ännu en orolig natt bakom oss, fy så less jag börjar bli på dessa nätter. Snart ska William gå och sova så då ska jag passa på att vila i soffan. Ute regnar det så promenaden skjuter jag på till i eftermiddag, hoppas det har avtagit då. Jag tror en PW några gånger i veckan på förmiddagen då William sover skulle göra mig susen. Men att det ska vara så svårt att komma i gång ?
 
 
En mortel har äntligen fått hittat hem till oss. Jag har varit på jakt länge och när jag fick ett tips om instagram (halleluja för instagram när det gäller att samla inspiration) så skyndade jag mig och köpte en. Du hittar den på indiska. Det finns även passande för havssalt och en sån önskar jag mig i julklapp tror. Kanske två stycken, ha salt i en och svartpeppar i den andra ?
 

Nu ska jag försöka stoppa i mig lite frukost. Helt plötsligt har jag fått svårt med just det, kanske beror på att jag är så trött på morgonen ? Liksom illamående. 
 
(ursäkta allt klagande i bloggen just nu)




Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Det där med sömnen är ju så viktig och jag märker själv nu hur trött jag är när jag inte sover om nätterna ordentligt. Dock har jag ju inget barn som vaknar då hon sover som en stock utan det är jag själv som inte har ro i kroppen att sova :(

Svar: Det är ju så jobbigt! Hoppas du snart får ro och får börja sova snart. Det tär verkligen på en :-( kram!
Sara´s Dagbok

BeaS

Jag skulle också behöva komma igång! Ett tag var jag så jädra duktig och följde ett anpassat träningsschema men sen blev jag förkyld och efter det är typ den enda träningen jag får när jag lyfter kaffekoppen 😝 hoppas nätterna blir bra snart! Du behöver inte be om ursäkt för klagandet, det är din blogg så du klagar så mycket du vill 👍 kram/Beatrice

Svar: Typiskt att sjukdomar ska komma i vägen. Då är det verkligen kört! Hoppas du kommer i gång snart igen :)

Ja det hoppas jag med. Det är så tärande. Hur är era nätter? :)

Stor kram <3
Sara´s Dagbok

erikasblogg.se

Du, man FÅR klaga! Det är ju din blogg och den handlar ju om er vardag. Och allt är inte tipptopp jämt. Känner såå igen mig, hihi. Jag gillar det att allt inte är rosenskimrande här inne utan man känner igen sig. Precis det jag vill få fram inne hos mig med :)

Morteln är så fin! Såg den häromdagen med men har redan en i marmor så köpte den inte. Är ute efter ett stort marmorfat (i okej pris). Hojta om du vet nåt! ;)

KRAM!

Svar: Tack Erika :)

Jag köpte hem dekorplast i marmor i går och ska faktiskt göra mig ett eget marmorfat. Så det får bli mitt tips :)

Stor kram!!
Sara´s Dagbok

Pauline

Har ni också jobbiga nätter, vem är det som krånglar eller är det båda? Vi har så himla jobbigt med Nova och jag tycker så himla synd om henne också som inte får sova bra. Jag längtar verkligen tills hon sover hela nätter..

kram på dig

Svar: Ja fy så tuffa nätter vi har. Tilde sover ok, men drömmer mycket. Så det är lille William som håller mig vaken. Så fort nappen åker ut så blir han tokig. Och eftersom han har eget rum blir set mycket spring. Så fort jag lagt mig så måste jag dit igen. I natt var vi vaken mellan 3 till 5. Blä! ;-) jag vet de som har det mycket värre men försöker att inte jämföra. Man kan vara utgå från sig själv.

Håller tummarna att Nova får ro snart. Har ni nattlampa? Det hjälpte oss med Tilde :) Stor kram!!
Sara´s Dagbok

Liza

Usch vad jobbigt för dig med sömnen... :/
Mitt råd till dig är att vara snäll emot dig själv nu när kroppen får såpass lite sömn. Passa på att göra något som ger dig energi, allt ifrån att dricka en varm kopp choklad till att unna dig ett varmbad/dusch liksom.
Men kom ihåg, var inte för hård emot dig!
Kram fina!

BeaS

Vi sover okej, peppar peppar, inte bra men okej 😃

Svar: Vad skönt! <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?