Påfyllning behövs


Kl. 19:22 |
 
Båda barnen behöver påfyllning i strump- och pyjamasgarderoben. Pyjamasen här har jag tänkt till William, den är ju SÅ himla fin och kedja är ju ett måste! Den finns hos Lindex :-) När det gäller strumpor så gillar jag de från polarn och pyret bäst. 
 
Nu har William precis somnat (det är då tyst i från hans rum i alla fall) och Johan håller på att läsa för Tilde. Jag ska passa på att se ett avsnitt av SOA (vilket gräsligt slut på säsong 2. Jag ville gå och kräkas.) innan vi ska se ett avsnitt av The Walking dead. 
 
TREVLIG KVÄLL PÅ ER! <3
 




Kommentarer
Johanna

Helt plötsligt skriver massor av mammor att dragkedja är det bästa på Pyjamasen. Har jag missat helt! Tur att jag inte köpt på mig alltför många pyjamasar :)

Svar: Jajaja! Man vill inte stå mitt i natten och knäppa knappar som blir fel knäppta ;) hihi
Sara´s Dagbok

Hanna Karlsson

Tycker alltid barnen behöver en massa...

Svar: Hihi, ja visst är det väl så :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?