Finaste pyjamasen


Kl. 19:52 |
 
I dag fick Tilde välja en pyjamas till William och det var denna som fick följa med hem från Lindex. Den är ju så fin! Ni vet väl att Lindex har 20 % rabatt på alla barnkläder till den 2 november ? Tips Tips :-)
 

Båda barnen somnade bums och vi sitter redo med godis och Cola Zero i glaset fredagen till ära ;-) haha! Vilken tur att Tilde och Johan åkte iväg och köpte hem godis, för vi har haft läskigt besök. Har ni ?
 
Nu ska jag fortsätta kika runt efter nytt objektiv till kameran innan IDOL börjar. Just nu fotar jag mycket med mitt Canon EF 50/1.8 II men önskar mig ett bättre alternativ till det objektiv som hängde med kameran. Har ni något tips ?
 
TREVLIG KVÄLL!




Kommentarer
Liza

Men så himla söt pyjamas hon valde till lillebror! :)
Jag håller också på att lära mig min systemkamera bättre. Haft den ett tag, men nu känner jag att det är på tiden och faktiskt lära mig också! :)
Hoppas att er fredagskväll var fin! :)

Svar: Hon har bra smak Tilde, hihi ;-)
Tack detsamma! <3
Sara´s Dagbok

Ida

Åh har funderat på om en måste slå till på den och packa ner den i bb-väskan. Så fin!

Svar: Jajajaja! Den är helt underbar :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?