Corokia


Kl. 09:40 |
 
Två stycken Corokia har fått flytta in i vårat sovrum. Jag var egentligen på jakt efter två stycken sephora till köket men de fanns inte inne just då. Hoppas att de kommit in till helgen.
 
 
Hej bloggisar!
 
William sover ute och jag har njutit två koppar kaffe. Nu ska jag passa på att slänga in en tvätt, dammsuga och göra mig ordning innan han vaknar. Då beger vi oss ut och fixar lite i trädgården. 
 
Vad gör ni i dag ?
 
Pssst! Ska ni shoppa hos Lindex.se i dag så använd koden SALE så får ni 20 % rabatt på hela köpet :-)




Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Åh jag behöver också köpa blommor, fattas i alla fönster här hemma nästan men har inte riktigt bestämt vad jag vill ha för något :)

Idag kör jag och Emma hemmamys, nu vilar hon middag och jag ska försöka jobba undan lite arbete under tiden :)




Kom ihåg mig?