Att bevara ultraljudbild


Kl. 13:02 |
Jag tänkte dela med mig att ett litet tips för att bevara de underbara ultraljudsbilderna på barnen i magen. Alla vet vi ju att de bleknar med åren och att de är känsliga mot ljus och värme. Så att rama in ett original är en väldigt dum idé. Så mitt tips är att ta en bild på ultraljudsbilden och rama in den istället. På så vis riskerar du inte att förstöra ultraljudsbilderna. Ja, detta kanske ni redan visste men jag hade aldrig en tanke på att ta en bild och framkalla istället. Jag blev så glad över det tipset så kanske någon av er också blir det :-)
 
 
Här har ni Tilde i magen. Ett TUL bara någon vecka innan hon kom :-)




Kommentarer

Hade jag ingen aning om! Tack för tipset!

Svar: Det hade inte jag heller :-)
Sara´s Dagbok

Veronica

Vilket bra tips! :-)
Vill oxå tala om att ditt personnr syns, men det kanske du vet?! Tänkte mest ifall du inte vill att "alla" ska ha tillgång till det.. :-)

Svar: Det personnumret stämmer inte :) Men tack ändå för upplysningen :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?