It´s friday baby!


Kl. 09:47 |
 
Just nu förbereder jag lite till kvällens middag! En getostkräm står och gottar till sig just nu i kylskåpet :-) Innan servering ska den toppas med lite färsk timjan och god olivolja.
 
IT´S FRIDAY AGAIN!

 Önskar er en trevlig helg. Vi får middagsgäster i kväll och ska äta lite gott. I morgon ska vi ta en lååååång sovmorgon och sedan eventuellt påbörja ett projekt här hemma där bl.a en vägg ska rivas. Jisses, jag tror det kommer bli SÅ bra när vi blir färdig. Jag tänkte visa er men bilderna blev inte alls bra. Ska försöka ta lite mer bilder sedan när båda barnen sover ;-)
 
KRAM!




Kommentarer
Ida Nilsson

Åh getost!! Jag har gått halva tiden i min graviditet nu och jag har i 4½ månad bara gått och längtat efter att få äta det!

Svar: Ååå det förstår jag! Så himla gott :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?