I SOA träsket


Kl. 16:29 |
 
Har sett färdigt det som finns att se av SOA på Netflix. Så i dag har jag fått gå över till swefilmer. Jag vill bara se färdigt den här serien så jag kan släppa den. I bland ångrar jag verkligen att jag började se eftersom jag blivit så fast.
 
Middagslagning pågår här hemma! Mustig grönpeppargryta står på menyn och vi äter pasta till istället för potatis. I kväll ska jag på föräldramöte på Tildes dagis och det ser jag fram emot. Ska bli roligt att få höra och se bilder på vad de pysslar med om dagarna :-) Hämtningarna går just nu supersnabbt så jag hinner inte fråga så mycket som jag önskar. Denna stress som två barns mamma alltså...
 
Hoppas ni mår bra och att ni haft en härlig onsdag!




Kommentarer
Linda

Du kan se resten på Dreamfilm.se Där är man redan inne på säsong 7 ;)

Svar: På swefilmer finns säsong sju också. Har hört att det är den absolut sista! Ska bli så skönt när jag sett allt :) hjihi

Tack för tips om dreamfilm.se :)
Sara´s Dagbok

Malin- mamma till Arvid &Lucas

Ja en bit in i säsong 5 kände jag precis likadant. Var så inne i serien att de nästan blev fysiskt jobbigt att titta...haha.. Skönt faktiskt att serien snart kommer till ett slut! =) Himla mysigt att gå på föräldramöte tycker jag.. o mååånga vuxenpoäng på de! =) kram

Svar: Ja fysiskt jävla jobbigt alltså!!! ;-) hahaha!
Sara´s Dagbok

Suzanne

SOA är nog i särklass bland det bästa som gjorts! :-)

När våran yngsta var bäbis (han är 3 1/2 år nu) skulle min mamma passa de äldsta barnen så min man o jag skulle få rå om oss själva och bäbisen en helg.
Vad gjorde vi?
Jo, tog med oss de dvd-boxar på SOA, som då fanns, upp till stugan o sen hade vi Marathon hela helgen :-)
Den kommunikation som fanns mellan oss rörde nog mestadels den serien dessutom, haha så galet!

Nu kollar vi varje torsdagkväll, efter att barnen lagt sig, på det nyaste avsnittet - för oftast har det kommit ut textat då på swefilmer.

Och vad är det med Jax?
Farlig på alla sätt o vis ;-)

Lycka Till med resten av tittandet och hälsa till J o krama om småtrollen era!

Kram Suzanne




Kom ihåg mig?