För ett år sedan


Kl. 09:03 |
 
Tänk att det var William som gömde sig i magen. Här i vecka 17 (16+3)
 
Jag har lite brist på bilder så därför får ni en för ett år sedan ;-) Här gick vi och väntade på att få göra RUL den 22 november. Tänk så spännande allt är med att vara gravid. Ja, jobbigt också för den delen. Och ja, underbart också såklart. Mycket blandat alltså. Dock blir det ingen mer gång, ja vi nöjer oss med två ;-) hihi
 
Välkommen HELG! 
 
Båda trollen hemma i dag. Tilde är inte så kry så vi tar det bara lugnt. Eventuellt att vi snor i hop en kladdkaka i eftermiddag eftersom det är kladdkakans dag. Men jag skulel vilja göra en LCHF variant, får se om vi packar in oss i bilen och handlar sen :-) Nu är det Ronja rövardotter som gäller medan William ligger ute och sover.




Kommentarer
Victoria

Kladdkakans dag = varje dag 😝
#älskakladdkaka

Pauline

Åh det är ju så himla mysigt att vara gravid. Fick jag bestämma så skulle jag vilja ha en till ganska tätt men man kanske ändrar sig ju större Noel blir. För dom blir ju inte mindre stilla om man säger så =)

Trevlig helg till er!




Kom ihåg mig?