En lugn onsdag kväll


Kl. 19:29 |
God kväll.
 
Nu har barnen somnat och Johan är ute och springer. Tilde somnade på 5 minuter då hon hade hoppat över sovningen på dagis i dag. William däremot bökade på som vanligt. Han bökar på och till slut så somnar han :-)  Hur somnar era barn ?
 
Jag håller på att kika runt hos boozt på lite kläder. Vi har en stockholmstripp nästa helg inbokad och då kan det ju vara lite roligt att ha något fint på sig. Men som vanligt blir det väl ett par jeans och en blus ;-) 
 
 
Hittade den här klänningen till vardags, gillar rynkningsdetaljerna :-)




Kommentarer
Anonym

den gråa var jätte fin <3

Svar: Ja eller hur :)
Sara´s Dagbok

Nina

Här korvas det på 30-40 min varje kväll - oavsett om hon är dyngtrött eller inte! Men hellre det än förr då hon skulle vaggas, eller somna i min famn och bli dyngsvettig innan hon väl somnat :/

Svar: Våra nattningar går i perioder, och tur är väl det. Att de inte bara kan somna så fort de lägger sig. Själva. ;-) ;-) hihi
Sara´s Dagbok

Pauline

Noel somnar alltid själv så fort vi lägger ner honom i sin säng men med Nova är det annorlunda. Hos henne måste vi ligga tills hon somnar och just nu har det högst 15 min men det har tagit betydligt längre tid som 45 min kanske.




Kom ihåg mig?