Matchigt!


Kl. 22:18 |
 
 Detta är en favorit ur Williams garderob och allt är från Polarn och Pyret. Såg att de har fått in en supersöt byxdress som jag bara måste köpa till William. Hur söt kommer han inte vara i den i sommar ? :-)
 
Åååhhh vilken härlig dag vi har haft tillsamman jag och min familj. Vi har bara tagit det lugnt här hemma med att fixa lite i trädgården, solat, pussats och kramats, spelat fotboll och lite lekparkshäng. Som jag ser fram emot våran ledighet i sommar tillsammans! Nu är det dags att krypa ner i sängen  och ladda inför morgondagen. När J kommer hem från jobbet packar jag och William in oss i bilen och åker ner till Hudik där vi ska spendera helgen. Mys!
 
Godnatt!




Kommentarer
Gunilla

Åh mys!
Själv jobbar jag idag men ser fram emot helgen med fint väder och familjehäng.
Jag och mannen har precis varit i New York i en vecka, helt underbart. Behövlig vuxensemester och jag var lite orolig att lämna lilla M hemma men hon har haft det supermysigt hemma med mormor. Nu har de sin egen speciella värld hihi. Hon blev ändå jätteglad när vi kom hem så det kändes bra :-)
Har läst ikapp här i bloggen nu och ni verkar ha det härligt i nya huset och med nya familjemedlemmen. Själv njuter jag av ännu en ny liten bebis i mammagruppen som man får låna och gosa med, det är så gott!
Ha en underbar helg! Kram

Sandra - Nybliven mamma ♥

Fantastiska kläder! Älskar polarn och pyret :) kram

Sandrastyrlander

Underbar byxdress! Den har vi införskaffat till midsommar. :)




Kom ihåg mig?