En knorrande bebis


Kl. 08:07 |
God morgon bloggisar!
 
I morse steg jag och William upp innan Tilde och J vaknat. Han gillar att ligga och "knorra" och det blir ju liksom ingen ide att försöka sova och för att inte väcka Tilde är det lika bra att stiga upp. Snart är det dags att börja med projekt klä på sig och göra sig ordning för dagis. Det är alltid lika stressigt på morgonen och jag har väl inte riktigt kommit på ett bra sätt. 
 

Som hon älskar sin lillebror redan <3
 
 
Alltså dessa fossingar skulle jag kunna äta upp! Ja Tildes med fast hennes är lite större :-)
 
När vi lämnat Tilde på dagis ska jag och William åka och handla lite jord och blommor som jag och Tilde sedan ska pyssla med när hon kommer hem. Hon älskar att vara ute och få hjälpa till. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare.




Kommentarer
Anonym

😍😚Vilken härlig bild!!

Svar: Tack <3
Sara´s Dagbok

Anna Kubel

Åh vilka sötnosar!!

Svar: <3
Sara´s Dagbok

Sandra

Jag är imponerad av att du hinner blogga! Fast det blir ju några timmar med amning om dagen ;) Själv har jag en tre veckors dotter och en tvåårig son så jag känner verkligen igen mig!

Svar: Egentligen finns inte tiden men försöker passa på när W sover eller T gör något själv. Men väldigt låg prio på bloggen nu tyvärr. Tycker ju det är så kul men mycket annat går före nu såklart :-)

Ja tänk vad livet har förändrats :-) Kram och grattis <3
Sara´s Dagbok

Åh vilka underbara bilder!!

Svar: Tack Caroline :-)
Sara´s Dagbok

Gud vilka härliga bilder, så himla mysigt med syskonkärlek :)

Jag tyckte faktiskt att deras podd var bra. Ibland skrattade jag så jag grät!

Kram




Kom ihåg mig?