Thursday diary


Kl. 08:53 |
God morgon!
 
I dag är första dagen som Tilde inte har nästan fyrtio graders feber och är relativt pigg. Tummen upp! Men termometern visar fortfarande på feber och detta verkar vara något som inte tänker ge sig i första taget. I går eftermiddags var det skönt att få komma ut och lufta sig lite. Jag passade på att göra några ärenden på apoteket och gick sedan och såg En familj på bio. Jag och pensionärerna typ. Det var verkligen ingen höjdare att sätta sig i en oskön biofotölj och jag var nära att gå efter 20 minuter, men jag höll ut i två timmar. Jag skulle åkt på relaxen på himlabadet i stället ;-)
 
Om en timme kommer J hem från jobbet och då ska vi packa in oss i bilen och jag ska på ett barnmorskebesök. Under tiden får Tilde åka lite bil. Hon älskar att åka bil och jag tror hon kommer tycka det blir kul att få komma ut lite från denna sjukstuga. 
 
 
Ligger du med huvudet uppåt eller neråt tro ?




Kommentarer



Kom ihåg mig?