Onsdag


Kl. 09:30 |
God morgon!
 
Här sitter jag påklädd, men lite smink och kammat hår. Det hör inte till det vanliga om dagarna om jag säger så. Nästan så jag måste nypa mig i armen. I dag har jag lite ärenden jag ska försöka få fixat men jag ska börja med att besöka Bellevissage där jag har en tid för mig själv. Måste passa på att lyxa till det lite innan liten kommer, eller hur ? Därefter blir det ett besök hos babyproffsen, Lindex (20 % på alla barnkläder), Hemtex (sängkläder till spjälsängen) och kanske IKEA (tallrikshylla till Tildes rum) om jag orkar och kroppen tillåter. Jag skulle behöva besöka plantagen också för att få hem lite blommor till bron, eller ska jag satsa på påskris först ? Jaja ;-) Antar att jag kommer få sota riktigt ordentligt för denna dag i kväll i alla fall.
 
 
Hoppas ni får en härlig onsdag!




Kommentarer



Kom ihåg mig?