Barnmorskebesök vecka 34 (33+1)


Kl. 12:31 |
SF 32 cm (När jag var i vecka 38 med Tilde hade jag ett SF-mått på 33 cm)
Hjärtljud 140
BT 120/70
 
Min underbara barnmorska var inte riktigt säker på att det var huvudet neråt. Bebisen liggen även väldigt högt upp, vilket Tilde också gjorde ända fram till samma dag som hon kom ut. Om två veckor måste hon vara säker på att huvudet är neråt, annars får vi göra ett UL på sjukhuset. 
 
Nu ska jag njuta en wienersemla och en kopp kaffe medan Tilde sover. Ska även passa på att se går kvällens Sveriges mästerkock.




Kommentarer
Sandra

Här är en till som verkar bli lite större denna gång.. SF-mått 34cm i v35. Har nu gått in i vecka 36 och längtar sååå att den lille ska komma ut. Håller även mina tummar att bristningarna ska hålla sig borta och att magen inte behöver bli så mycket större nu ;)

Svar: Ja det verkar som om man blir större med andra. Kroppen vet redan vad den ska göra liksom :-) Inga bristningar här heller, fick inga med Tilde heller. Så vi får hålla tummarna! hihi
Sara´s Dagbok

Linda

Jag hade oxå SF 32 i vecka 33 minns jag. Först i v 35 minns jag att jag kände mig stor, då var SF 35. Spännande att minnas o se detaljer om tidigare grav! Kram Linda




Kom ihåg mig?