OITNB & snälla bebisar


Kl. 11:20 |
 
Förra veckans rosor som inte är lika vackra nu som då!
 
Hej bloggisar!
 
Gäääääääsp! I dag skrotar vi bara runt William och jag. Eller han äter, är vaken lite och skrattar för att sedan somna om igen. Perfekt sällskap nu när orken till något annat inte finns. Han är verkligen en jättesnäll bebis. Vi har haft tur *peppar peppar* som fått två snälla bebisar. Tilde var likadan, i alla fall vad jag kan minnas.
 
 I går kväll gjorde han kväll kl 19.00 och jag fick se hela tre avsnitt OITNB helt ostört det är lyx! Nu ska jag fortsätta att se några avsnitt, serien är ju så himla bra! Och det gäller att passa på nu när varken J eller Tilde är hemma :-) Gilar du serien ?




Kommentarer
Cherie | Börja Spring

Vad skönt, vi hade också tur med Emma som sov väldigt mycket :)

Har inte hunnit kolla serien ännu men hört så mycket bra om den. Kanske ska passa på nu när Emma är hos sin pappa i helgen och jag kan kolla hur många avsnitt som helst :P




Kom ihåg mig?