Midsommarveckan


Kl. 11:57 |
Hej Bloggisar!
 
Äntligen börjar vi bli friska här hemma och Tilde gick på dagis i morse för första gången på nästan två veckor. Jag tror hon tyckte det var skoj! Själv så väntar jag på att rösten ska komma tillbaka men annars så är jag som vanligt. Jag är så glad att William klarat sig från denna hemska förkylning.
 
Nu sover båda barnen men William vaknar nog strax. Han sover så dåligt ute. Jag tror det är för tyst för honom ;-) Jag kanske ska ha han mot vägen i stället ?
 
På fredag är det midsommar och jag har planer på att packa in båda barnen i bilen och åka ner till hudik. Ja så får det nog bli. I går köpte jag förresten deras kläder de ska ha på midsommar, men tyvärr så kommer vi inte att ha vädret med oss. 
 
 
Vatten kan smaksättas på så många vis. Min favorit är med massa lime, men då det inte fanns hemma fick det bli hallon :-)
 
 




Kommentarer
GoForFit

Hallon i vatten är gott. Och det ser lyxigare ut! :)




Kom ihåg mig?