Ljuvligaste rosorna


Kl. 21:37 |
God kväll bloggisar!
 
Hur är allt med er ? Hoppas ni mår bra. För någon timme sedan fick jag hem en väldigt snorig Tilde en dag tidigare än planerat. Men eftersom det är skönare att få vara hemma och ta det lite lugnt när man inte är så pigg så fick hon komma hem. Dock tror jag inte det är någon förkylning utan mer på tänderna då hon även dregglar väldigt mycket. Jag hoppas på det i alla fall. Nu sover båda barnen och jag ska väl också passa på att sova. Man vet aldrig hur natten blir eller hur tidig morgon det blir. 
 
 
Helt klart den finaste färgen på rosor... dessa prydde köksbordet för några veckor sedan. Nu står en härlig bukett ljusrosa rosor och gör rummet lite vackrare.
 




Kommentarer
erikasblogg.se

Jag älskar rosor! På mitt köksbord står en bukett röda nu som mannen kom hem med igår. Ljuvliga! Kram!

Svar: Ååååå vilken snäll man du har :-D kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?