Vad får det lov att vara ?


Kl. 19:21 |
 
 
 
I förrgår morse var det lyxfrukost som serverades av damen här hemma. Jag tror William var den som blev gladast. Tänk att bebisar äter samma mat flera gånger om dagen i några månader ? Hihi. 
 
Hej bloggisar! 
 

Gääääsp! Vet ni vad? Jag har precis nattat William och jag ska också ta och krypa ner faktiskt. Kanske att jag ska se ett avsnitt av The Killing innan. Vi får se om ögonen orkar hålla sig uppe.
 
Förresten, är det någon av er som har beställt en bugaboo bee frå Babyplus ? Tänkte höra vad ni fick betala för det. Jag är så sugen på ett litet bee, framför allt till Tilde men även till William längre fram. En till vagn det måste vi i alla fall köpa och eftersom jag har varit så nöjd med både camen och Donkey är jag lite feg att prova något annat märke. Vi får väl se vilken det blir :-)




Kommentarer
Ninni

Vilka goa bilder :)

Svar: Hihi, ja eller hur :-)
Sara´s Dagbok

Emelie

Ett tips är den holländska sidan moeders Mooiste vi beställde vår bugaboo därifrån fraktfritt och bra service, de har priser på sin hemsida och de svarar snabbt på mail : ) lycka till!

Svar: Tack Emelie. Den sidan ska jag spana in :-)
Sara´s Dagbok

Sofia

Vi beställde vårt Bee+ därifrån i maj förra året. Betalade runt 4200kr inkl. frakt. Vi är supernöjda. Har använts flitigt av både storebror och lillebror.

Svar: Tack!
Jag mejlade nu och frågade. Och den nya bee3 ink frakt skulle kosta 6400… Hmmmm..vet inte hur vi ska göra. Egentligen behöver vi inte den senaste. Kanske får kika lite på blocket :-)
Sara´s Dagbok

Sofia

Ja, såg att det har släppts en ny. Vet inte hur stor skillnaden är? Det enda jag saknar på vår är förlängda suffletten och det kan man ju köpa till om man vill☺️Har du sett att det finns en sida på Facebook som heter Bugaboo köp och sälj Sverige? Där hittar ni säkert ett Bee. Tips😉




Kom ihåg mig?