Udda tapas


Kl. 00:34 |

I kväll har jag fått kommit ut och lufta mig lite. Välbehövligt är väl bara förnamnet. Det blev Udda tapas med svägerskan och grannen, tack för i kväll brudar. Har ni vägarna förbi måste ni äta där, jag har aldrig ätit sån god tapas. Högrev, råbiff, tonfisk tartar var tre av fem rätter jag åt. Sedan har de stans godaste drinkar och de alkoholfria var inte så tokiga heller.

William skötte sig exemplariskt här hemma (Tilde också för den delen, hihi) Somnade innan jag for kl 19.00 och ville ha mat första gången lagom till jag kom kl 23.30 





Kommentarer
Ninni

Så gott de lät :) tapas e verkligen supergott

Vad skönt att han sover så länge på kvällen! Somnar Nikki 19 så blir det som en vanlig tupplur under dagen, 30-60 minuter. Hon brukar somna för natten vid 22 :)

Svar: William har börjat med det de senaste dagarna. Riktigt skönt att han somnar samtidigt som Tilde. Synd bara att han får sämre sömn efter maten.
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?