Shoppa overall i slutet på juli


Kl. 19:31 |
Har ni spanar in nyheterna som har kommit in till Polarn och Pyret ? Jag fick ett mejl i går om att det har 20 % rabatt på det klassiska randiga.Tips tips! Jag hade tänkt att klicka hem en fleeceoverall och matchande mössa till William men nu blev jag lite osäker när jag såg denna ? Dock finns det endast till storlek 68 och jag tror William behöver ha 74 i vinter. Ja vi får väl se :-)
 
Tilde då? Jag tror vi kör på Kaxs även i år. Kanske kan hon ha den hon hade i fjol? Ska bli spännade att prova. Eller ska man satsa på två delat ? Hur tänker ni med era barn född-12 ?
 
 
Denna overall är lätt vadderad med fleece och en vattenavvisande utsida. 




Kommentarer
Sara T

Jättefin overall men tråkigt om den blir för liten...

Till vår stora (snart 3 år) kör vi fortfarande overall *kaxs) Tycker det är så mycket smidigare när det inte kan glappa. Vi brukar komplettera med en lite "finare" men ändå funktionell jacka/kappa som hon kan ha om det inte är ut och leka som gäller.

Så fin! Nikki kanske klarar sig med 68 i vinter? Hmm, tål att funderas på :) jag kommer att köra overall på Charlie, han blir 4 i februari.

Svar: Jag tycker det är så svårt med storlekar. Jag minns att Tildes första overall var i 74...

Vill ju även passa på att köpa innan alla storlekar tar slut :-)
Sara´s Dagbok

Pauline

Vi kommer köra på overall till Nova i vinter också och jag hoppas hon kan ha samma som förra året =)

Svar: Håller tummarna! :-)
Sara´s Dagbok

Anneli *Barntipsbloggen*

Kommer nog köra på overall till min 20 mån gamla tjej :)

Ninni - Vimsiga mamman

I vintras körde ja overall på Elias (2011) och ja köpte då en dyr och för stor. Den kommer han kunna ha i vinter med :) tycker overall e smidigare o inge kväll om snö ner mellan jacka o byxa

Svar: Håller tummarna att han kan ha den även i år :-D
Sara´s Dagbok

Anonym

Overall, overall, overall! Jobbar på en förskola, och overall är det allra bästa från de minsta till de i 5-6 års åldern (de brukar vilja ha jacka + byxor i skolan sen) , men så länge de leker i snön så pass mycket som barn gör, så är overall det bästa.
Den glappar inte mellan jacka och byxa, kan inte komma in snö i midjan och är så mycket enklare och smidigare.

Svar: Tack för din kommentar. Vi kommer nog köra med overall :-) Jag minns själv när jag var liten och fick in snö mellan kläderna och det gillade jag inte :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?