Efterlängtat besök igår


Kl. 08:09 |
God morgon.
 
I går blev det en tidig kväll för min del, somnade när jag skulle natta William (När somnar era barn som är 3 månader, och hur ?). Men så välbehövligt det var. Vet inte om det var på grund av den härliga power walken jag tog innan eller efter det smått kaosiga dagen ensam med två små ? ;-) Dagen till ära igår fick vi EFTERLÄNGTAT besök av Malin & Jolie och ja, det var ju lite synd att min stora dam inte var på sitt bästa humör. Men vi fick i alla fall i oss en kaffe och han att surra i kapp lite ;-) Tänk att våra små tjejer är stora nu och kan leka tillsammans, helt galet :-)
 
 
Favoritleksaken nr 1, humlan/biet från Libero.
 
Nej, nu en kopp kaffe och ringa och reklamera matkasse från Citygross. Vi beställde grillkassen denna vecka, men allt kött saknades, Suck! Vad besviken vi blev. Nu måste jag/vi åka och handla i alla fall vilket är tanken att vi ska slippa.




Kommentarer
Sandra

Min 3-månaders somnar oftast genom amning när vi vuxna går och lägger oss och sover sen bredvid mig i sängen. Vår önskan? Att hon ska somna några timmar tidigare och sova i egen säng men det jobbar vi på! Svårt det här med rutiner på sommaren.. Hur ser det ut för er? Kram

Svar: Ja på sommaren finns risk att det blir lite sisådär :-)
William somnar ofta i vagnen mellan kl 19.00 och 20.00 i vardagsrummet. Sedan bär jag över honom till sängen när vi ska sova. William somnar inte när han äter. Det har han slutat med. Men på morgonen kan han somna om jag får i han lite mat :-)
Sara´s Dagbok

BeaS

Våran Hjalmar somnar för natten vid 20-21.30. Får pyjamas, mat och sedan somnar han antingen i famnen eller direkt i spjälsängen/vagnen beroende på vart vi är. när han sedan vill äta på natten tar jag honom till mig i sängen./ Beatrice




Kom ihåg mig?