Torsdag kväll


Kl. 19:54 |
Torsdag kväll och jag har precis sjunkit ner i våran soffa. Ljusen är tända, jag är nyduschad, Tilde ligger i sin säng och läser bok (somnar nog om några sekunder) och J ska snart ner och hänga tvätten. I kväll är det en riktigt tv kväll för min del, jag har tre timmar framför mig. Först ut är Sveriges Mästerkock som sedan följs av dubbelavsnitt av Revenge! Håll tummarna att jag inte somnar mitt i allt bara...
 
Nu till något helt annat. Vi är på skötväske-jakt igen! Den vi hade till Tilde har tvätt gått sönder vilket är så synd för vi var SÅ nöjd med den. Har kikat runt lite och har fastnat för den här ovan från Elodie Details. Den är stilren och har många fack. Det som också är viktigt för mig är att den hänger bra på vagnen. Kanske får ta mig till babyproffsen och prova, om de har den inne. Annars kanske beställa hem och prova på våran Cam! Skötväskan finns bl.a att klicka hem här och den finns i flera färger :-)
 
 




Kommentarer
Nikita

Den där är såååå snygg !
Men hur tänker du att den ska hänga på vagnen när du har Donkeyn ??

Ja har alltid min väska i sidokorgen eller varukorgen under om ja kör i duo , axel remmen kanske skulle gå å dra
Ut långt men tror bara de skulle se dumt ut ?

Kram !!

Svar: Hihi, ja hur tänker jag ? Jag vet inte. Inte alls förmodligen ;-) Gravidhjärnarnan.nu
Nej men tror du inte den går när man gör mono ? Hmmmm. Men som du skriver så är det ju bara ha den i sidokorgen :-) Bara jag som är så van att ha den framför mig på vagnen :-)

Ha en fin dag, kramis
Sara´s Dagbok

Gunilla

Precis så såg min tv-kväll ut igår :-) Mästerkocken missar jag inte och jag kan inte motstå Revenge. Åh, om man vore henne skulle man ju strunta i de där Graysons och sticka iväg med pengarna och snyggingen Jack haha. Min man är inte så nöjd, han tycker Revenge är det fånigaste som finns men han får allt härda ut ;-)
Vi hade en skötväska från Polarn o Pyret, inte lika snygg som denna men väldigt praktisk.

Ha en superskön fredag, kram

Svar: J är inte så förtjust heller men han klagar inte för då kan han sätta sig vid datorn och spela lite ;-) hihi
Ja, att hon inte bara sticker iväg ? haha! :-)
Sara´s Dagbok

nikita

haha fast ja läste nu att det medföljer en lång axelrem till den, så det GÅR säkert å hänga den även i duo, frågan är bara om det ser tokigt ut å om de hänger bra ?

men slå till på väskan , den är så snygg och funkar ju även som vanlig väska !
jag ska nog önska mig den utav daniel när jag fyller år, är också sugen på en ny skötväska !

Vi beställde en från OiOi.
Inte mindre än en OiOi hobo black Diamond quilt tror jag minsann den hette. Så nöjd med den och den är så fin. Plus att man får med massa extra grejer som är bra att ha i väskan :)

Svar: Tack för tips! Ska spana in den :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?