Nyheter från POP


Kl. 20:17 |
Godkväll bloggisar!

Jag ska alldeles strax bege mig mot jobbet. Har precis fikat lite smoothie, granola och en kaffe. Har även passat på att kika runt lite och hamnade hos Polarn och pyret. De har fått in massa vårnyheter och dessa tre önskar sig Tilde tror jag allt. Perfekt till våren och höstens lek. Visst borde hon klara sig med storlek 92 eller kanske 98 ? Hur är POP i storlek när det gäller uteplagg ? Jag tycker det är så svårt med storlekarna. Detta kanske är något damen får önska sig i två års present :-)

 
 
 
 
 
 
Vindfleecejacka är ju SÅ användarbar! Förra året hade hon en från NOVASTAR. Den kommer snart ut på min instagrambloppis --> sarasdiarybloppis.




Kommentarer
Gunilla

Gokväll!
Gillar den nya designen på bloggen, blev jättefint :)
Jag upplever PoP:storlekar som ganska stora, det bästa är att prova i butik (vilket inte alltid är så poppis hos de små hihi). Skalplagg med windstopper är kanon, och vilken snygg färg! Tidigare har jag köpt dessa på Tradera just för att det inte funnits i rosa men nu har det änligen kommit in då alltså :)
Ha en fin kväll, hoppas magontet går över snart.

Svar: Tack Gunilla :-) Jag är jättenöjd!
Jag blev jätteförtjust i färgen så jag hoppas Tildes pappa godkänner ;-) haha, ananrs köper jag den i smyg och säger att hon har fått dem av sin mormor :-D Då kan han inte säga något ;-) hihihi
Sara´s Dagbok

Therese

Min lilla tjej har både jackan och byxan fast i blått och rött och de är verkligen fantastiska plagg! Dock väldigt stora i strl. Speciellt byxorna där vi köpte strl 80 i höstas (hon är 18 mån idag och 79cm lång) och hon kommer garanterat att kunna ha dem även till våren. Rådfråga i butik om du är osäker, iallafall här i Uppsala är de jätteduktiga på att hjälpa velande föräldrar :)

En vindstopper-fleece kommer vi också att införskaffa när våren närmar sig, har bara hört gott om dem!

Svar: Ååå tack så mycket! POP har jag hört ska ha bra service och koll så vi frågar i butik :-)
Sara´s Dagbok

Anna Larsson

Molly har pop skalkläder. Storlek 86. Binär dom perfekta. Hon är 85 cm o 12 kg. Har en vinteroverall från pop i 92. Den är stor men inte för stor.
Jag tänkte inhandla likadant! Så hon kommer se ut som en rosa karamell på dagis :)
Kram

Svar: En rosa karamell, hihi :-) SÅ sött!!

Kramis
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?