Lördagsmys


Kl. 17:36 |
Hej bloggisar!
 
Har ni en bra helg ? Vi har precis sagt hejdå till farmor och farfar (Tildes) och nu har jag och Tilde myst ner oss i soffan och njuter ( i alla fall jag) av alla tända ljus och tulpaner här hemma. Pippi Långstrump går på tv´n som nervarvning då våran lilla tjej har haft springtävling inomhus. Mycket mer kommer det nog inte bli innan hon går och lägger sig. Då ska jag passa på att måla, förhoppningsvis, det sista lagret med färg på trappen så att mattan kan läggas i morgon :-) Jag tror det kommer bli så himla bra! Och när trappen är färdig kan vi äntligen sätta i gång med sovrummen. Alltså är det dags att börja spana tapeter igen...
 
 
Det är inte bara hemma som det sker förändringar, snart kommer det hända lite här inne på bloggen också :-) Håll utkik!
 
Önskar er en härlig Lördagkväll.




Kommentarer
Fanny Staaf

Ååh jag älskar att ha blommor i kannor, det ser så härligt ut!

Svar: Ja, visst är det fint ? Vaserna var helt slut så det blev liksom tager vad jag haver. Och det blev ju riktigt bra :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?