Klick klick!


Kl. 10:15 |
 
En filt och en snutte till den som gömmer sig i magen och en ny mössa till Tilde från babyshop klickades hem i går! Det börjar ju bli dags att inhandla lite smått till lillasyster eller lillebror och nu kan vi checka av, filt, snuttefilt och en fin stickad overall. Inte ett enda klädesplagg än så länge och ska jag vara ärlig så tar det emot lite. Jag vet inte varför. Jättekonstigt. Men jag hoppas snart att den spärren släpper. Givetvis ska jag gå igenom kartongen med Tildes alla fina kläder och om jag inte missminner mig finns där många kläder som passar både till en liten tjej och kille. Men något nytt och eget ska ju han eller hon få såklart! :-)




Kommentarer
Denise - Mama till Noah!

Åh dem där filtarna är SÅ mysiga. De blev Ns favvofilt=)

Svar: Jajaja, den är heeeeeeeelt underbar :-)
Sara´s Dagbok

Jessica

Är beräknad exakt samma dag som dig verkar de som :)
Väntar också andra barnet och har inte heller handlat speciellt mycket än. Känner liksom inget sug den här gången. Jätte tråkigt. Men de vänder säkert när de börjar närma sig :)

Svar: Hej Jessica! Men vad kul, samma dag och allt :-D
Sara´s Dagbok

Åhhh jag kan knappt hålla fingrarna i styr från shoppingsidorna med bebisgrejer ;) Tänkte att jag kan försöka vänta ett par veckor till iallafall, haha. Och gå igenom August gamla kläder!
Men bebisen kommer nu mitt i sommaren & August var född då det var snö ute, så det kommer verkligen behövas en hel del då de liksom "går om varandra i storlek". Inte mig emot.. hehe ;)

Svar: Jag ska också gå igenom Tildes kläder. Vilken nostalgi det kommer bli. SÄkert med en eller två tårar ;-) hihi
Sara´s Dagbok

Eleni

Ja, det är ju en så himla skön känsla när man får se lilla pyret dyka upp på skärmen och sedan få höra att allt ser normalt ut. Ville ni inte veta vem som låg i magen under RUL eller gick de inte att se?! :) Förstår att du är nyfiken, hihi.

Kram

Svar: Vi visste väl inte riktigt vad vi ville så vi skippade :-) Så nu blir det en surprise. hihi :-)
Stor kram!
Sara´s Dagbok

Eleni

Åh, vad spännande! :) Har du någon "känsla" på vad det kan vara? Vilket datum är det förresten som ni har BF? Kram!

Svar: Har ingen känsla alls :-)

Vi har BF 22 april :-) kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?