Lampfynd!


Kl. 09:45 |
 
Här ser ni min favortlampa här hemma som är ett riktigt fynd! En kristallkrona som vi hittade på Clas Ohlssons. Det är så mysigt att tända ljusen om kvällarna och den har fått plats ovanför matrumsbordet där den gör sig så fin. Jag tror den finns kvar i butik!


Nu ska jag åka iväg på ett läkarbesök. Kände att det var lika bra att ringa i morse och som tur var fick jag en tid. Men jag mår mycket bättre idag! Svårt ibland att veta vilken mage som gör ont om ni förstår vad jag menar.





Kommentarer
Frida

Hej!
Jag har också köpt den kristallkronan men får inte din ljusmanchetterna ordentligt?! De sitter löst hur jag än skruvar o tar jag i för mkt så går ena brickan sönder:(Har redan varit o bytt den första jag köpte och har nu samma problem med den andra?! Har du ngt tips på hur man får fast dem så man vågar ha levande ljus i dem:) mvh Frida

Svar: Hej Frida!

Våra är också liiite lösa. De sitter inte som berg. Jag tycker ändå det är stadigt och de rör sig inte när ljusen är i. hoppas du får ordning på det. Så mysigt med ljus i :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?