Ett vrål!


Kl. 09:38 |
Godmorgon vänner!
 
Jag måste få dela med mig om några helt underbara bilder på Tilde som jag lyckades fånga upp, fast det är dålig kvalité. Bortse från detaljerna runt omkring ;-) Men i alla fall så skulle J prova om allt var rätt kopplat mellan datorn och tv´n och satte på en film. Då kommer introt Metro Goldwyn Meyeretts lejon upp på tv´n och gör ett vrål och det älskade Tilde! Jag vet inte hur många gånger vi fick kika på det ;-) hihi
 
 
 
 
 
Det är helt galet vad denna tjej sprider glädje omkring sig. Hon är så h.i.m.l.a glad jämt och bjuder alltid på massa skratt. Hon är så varm och go och bjuder gärna på flera pussar och kramar och myser gärna ofta och länge. Hoppas hon fortsätter med det lääänge. Vi är lycklig lottade, helt klart!




Kommentarer
Maria - mamma till Liam

haha vad söt hon är :)

Svar: hihi, ja det är hon allt :-) Det behövs inte mycket för att få de små liven helt överlyckliga! :-)
Trevlig helg!
Sara´s Dagbok

KIKKI

Vilka härliga kort :) Sötnosen!

En Jenny

Hon är så himla söt! :) Ansiktsuttrycket på den översta bilden är ju helt ljuvligt!

Gunilla

Vilka underbara bilder!! Ja det är fantastiskt vad mycket glädje de små ger bara genom att vara sig själva. Kärlek <3 <3 <3

Svar: De är helt underbar <3 Hoppas du haft en fin helg :-)
Sara´s Dagbok

Carolina

Vilka härliga bilder! :-)

Svar: Hihi :-)
Sara´s Dagbok

Hanna Karlsson

Härliga bilder!




Kom ihåg mig?