En vanlig syn


Kl. 15:13 |
 
En vanlig syn här hemma! Hon är så söt då hon tar med sig en tidning eller en bok och lägger sig på kökssoffan eller sängen :-)
 

Vilken mysig förmiddag vi har haft. Jag skrotar faktiskt runt i min pyjamas än men ska strax byta om. Vi har satt upp lite tavlor, skruvat upp en fönsterbräda och tvättat. Ja, byggt lego och tittat på Pippi Långstrump har vi också gjort. Efter middagen (pulled chicken) ska jag åka och hälsa på den här tjejen och det var inte i går! Som jag längtar :-)




Kommentarer
Eva

Underbar bild....

Erika

Hihi va gulligt! :)
Min tjej blir sur när vi hämtar in posten och hon inte får någon post, men blir överlycklig när vi får reklamblad eller kataloger som hon får kolla i :)

Svar: Men så gulligt :-)
Sara´s Dagbok

Victoria

Men gud vilken underbart fin bild!

Svar: hihi :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?