BM-besök v.25 (v.24+1)


Kl. 17:37 |
För en timma sedan kom jag hem från barnmorskan. Allt såg fint ut och besöket gick väldigt snabbt. Fast jag borde börja äta järntablettet. Hur svårt ska det vara? Jag fick mitt moderskapsintyg som jag ska skicka in till Försäkringskassan och ansöka om havandeskapspenning från vecka 32. Vi pratade om sammandragningar och sömnbristen och det är ju inte mer än att bita ihop. Acceptera och göra det bästa av situationen. Ingen ide att klaga. Nästa tid har vi inbokat och det är i slutet av januari. Då är jag i vecka 28, känns helt galet vad snabbt det går!

 
 
SF mått: 23 
Hjärtslag : 138 
HB: 114
BT: 120/65
 
HÄR kan ni se hur värdena såg ut med Tilde vid samma barnmorskebesök :-)




Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åh. så vacker du är i din fina mage!

Svar: Tack Michaela! <3
Sara´s Dagbok

Maria

fina magen! :)

Gunilla

Fin mage!

Här hemma har vi dukat upp för fredagsmys; Molly får salta pinnar som hon älskar och vatten och vi får ett välförtjänt glas rött och lite chips. Tilsammans ser vi på Nalle Puh & Heffaklumpen. Feedasmyyyys, säger Molly och är supernöjd.
Livet på en pinne helt enkelt :-)

Ha en lugn och skön helg, kramar

Svar: Men vad mysigt! Hur sött? :-) :-)
Sara´s Dagbok

Pauline, mamma till två små

Fina magen =) Skönt att allt ser bra ut men mindre roligt att du sover dåligt och har sammandragningar. Hoppas det blir bättre snart.

kram

Svar: Tack vännen!

Det var likadant ned Tilde i magen. Men nu börjar jag jobba natt snart och då kommer jag sova som en klubbad säl om dagarna ;-)

Kram!
Sara´s Dagbok

Denise - Mama till Noah!

Såå fin du är med magen!

Svar: Tack Denise <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?