Shopping tips!


Kl. 08:22 |
God morgon!
 
I dag får jag för ovanlighetensskull äntligen skriva att det ÄR en god morgon :-) Tilde har sovit som en prinsessa i natt vilket inte hör till det vanliga här hemma. Kanske har vi hittat orsaken ? Mer om det om det nu är så att vi har löst problemet. För då vill jag dela med mig utifall det kan hjälpa fler föräldrar till mer sömn om natten ;-) Eller så var det en engångsgrej. 
 
Jag måste tipsa er om att LEKMER har öppnat upp alla öppnade luckor i dag! Vad sägs om 25 % på Elodie details, 25-50 % på allt från Kids koncept, 30 % på alla vintermössor, 50 % på REIMA med mera! Har du inte köpt de sista julklapparna så passa på att fynda i dag! Köper du innan 20/12 så hinner du få julklapparna innan julafton. Själv så är jag klara med julklapparna, jag ska bara slå in dem i fint papper :-) 
 
 
Den här gardinen har William i sitt rum och den är verkligen jättefin! Den är nedsatt med 25 % i dag och är från Kids Concept :-)
 
Du kommer till Lekmer HÄÄÄÄR!
 




Kommentarer
Pauline

åh tipsa gärna om vad ni har hittat på för att få henne att sova. Vore guld för oss..

Kramar

Pauline, mamma till två små

Tack snälla du för tipset. Jag känner verkligen igen mig i allt du skrev om hur Tilde är/var på nätterna.

Vi har alltid också haft TVn på i bakgrunden men sedan några veckor tillbaka så har vi haft den avstängd och Nova har fått titta mellan 18-19 innan hon ska gå och lägga sig. Hennes sömn har blivit lite bättre men man kanske ska sluta låta henne titta på TV alls. Fast det känner inte heller bra för jag vet ju hur mycket hon älskar att ta det lite lugnt framför tvn en stund.

Hoppas det håller i sig hos er <3

kramar

Svar: Vi har gjort som så att Tilde får titta lite tv efter middagen. t ex mellan 17-18. Sedan så läser vi böcker, busar, låter hon stå och "diska", badar, kvällsfikar eller något annat. Först tänkte jag, hur ska detta gå? men det har gått hur bra som helst :-)
Prova!! Det är värt ett försök i alla fall :-) <3
Berätta hur det går sedan :-) <3 KRAM!!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?