Knivar från house doctor


Kl. 08:19 |
 
Här kommer ett julklappstips till alla som älskar att laga mat! Supersnygga knivar från House doctor. Dessa knivar skulle jag gärna göra plats åt i vårat kök :-)
 
Godmorgon!
 
Kikar in en snabbis innan jag och William ska gå och bädda ner oss i sängen. Jag tänkte prova och se om vi kan somna tillsammans igen. William har alltid sovit ute i vagn men i förrgår lyckades vi somna tillsammans i sängen och det var så himla mysigt och skönt. Fy så trött jag är på att vara i en dimma konstant. Vill bara få "vakna upp" och känna mig pigg och glad med massa energi. Och det går ju inte över hur mycket jag än försöker vila och sova...
 
Hoppas ni får en härlig torsdag! Vi hörs nog lite senare igen. 




Kommentarer
Nikita

Jag kanske borde kolla upp de där med d-vitamin jag med! Jag är också alltid så sjukt trött , känns som jag aldrig har energi längre .. Minns inte hur de känns å vara pigg :(




Kom ihåg mig?