Dåligt tålamod


Kl. 21:42 |

Förändringar är på G bakom kulisserna. Hade hoppats på att kunna berätta för er i dag, men så blev det inte. Telefonen är med mig överallt just nu och jag vågar nästan inte lämna hemmet utifall det där samtalet skulle komma. Nåväl. Det är en dag kvar och jag hoppas verkligen samtalet kommer i morgon. Annars blir jag ruskigt besviken...

Ja. Nu har jag sagt A här men inte B. Vill berätta när allt är klart men jag känner mig så frustrerad. Men tålamod måste jag ha, som andevärlden sa till mig för någon vecka sedan, så skulle det ordna sig tydligen. Jag litar på dem ;-) Fråga mig inte hur de visste om det som eventuellt komma skall, men visste, det gjorde dem! Galet.

I dag har vi klätt granen. Våran fina kungsgran. Tilde var inte så intresserad, hon var mest rädd för den. Hihi. Men fin blev den. Kanske visar er i morgon? Ska bli spännande och se om Lisa låter den vara i natt :)

Godnatt vänner. I morgon är det dagen före dopparedagen!





Kommentarer
BeaS

Spännande!!! Nu blir jag ju nyfiken även om jag tror att jag förstår vad det handlar om, lite iallafall. Hoppas du får ett samtal så det blir som du vill. God jul 😃

Svar: Tack Bea!

Ja det kanske inte är så svårt att lista ut vad det handlar om :-) hihi

GOD JUL!!! <3
Sara´s Dagbok

Gunilla

Oj vad spännande! Håller tummarna för vad det nu är!
Har varit ruskigt dålig på att kommentera här på senaste men varit inne och kikat som vanligt :)

Ha en riktigt skön jul & ett gott nytt år!
Kram

Svar: Tack Gunilla!!
Å jag är ruskigt dåligt på att göra inlägg ;) hihi :)

GOD JUL!!!
Sara´s Dagbok

Emelie

Håller tummarna för dig Sara! :-)

Kramkram

Svar: Tack Emelie :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?