Äntligen kväll!


Kl. 19:37 |
God kväll vänner.
 
Vilken dag. Phuuu! Eftersom vi varit vakna i stort sett hela natten så har denna dag varit lång. Nu ligger båda barnen och sover och vi har placerat oss i soffan. Cola Zero och lite popcorn får stå för kvällens snacks. Dock blir jag nog inte så långvarig innan sängen kallar. 
 
I morgon är det lucia, men här hemma har vi ingen julkänsla. Kanske smyger den sig på när vi skaffat oss en gran ? Hoppas på att få hem en under helgen :-) En grad klädd i rött och silver önskar jag mig...
 
 
I kväll får jag inte glömma lägga kameran på laddning. Jag ska hjälpa en vän ta julkort i morgon förmiddag på sin son. Det ska bli riktigt roligt! Tror det blir lite lättare än vad det var för mig i dag ;-) hihi Förresten, är det några sundsvallsbor som ska vara med och gå luciatåg i morgon över nya bron och slå världsrekord ?




Kommentarer
Nikita

Vi tänkte delta .. Men tänkte en gång till och insåg att det nog blir mer jobbigt än roligt med tre barn , dubbelvagn för de lär va mkt folk .
Sen blev d ändå tvungen å jobba imorn så :/

Svar: Ja vi hade också tänkt. Men nu är jag allt annat än sugen. Kallt, mycket folk och sedan trängas på bussar :-(
Sara´s Dagbok

Liza

Hoppas att du lyckades komma ihåg att lägga kameran på laddning! :)

Vilken fin julgrupp du gjort! Helt fantastisk!

Ha en fortsatt fin Lucia! :)
Kram

Svar: Det är svärmor som har gjort den :) :)

Tack detsamma!! :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?