Semester 2014


Kl. 11:32 |

Nu har vi kickat i gång vardagenoch vi säger hej till 15 h/veckor igen. Det var en fullproppad vagn jag rullade mot dagis i morse. Lite nervös över hur Tilde skulle reagera men hon tog det bra och hon började lek med sin BFF Lexie så fort vi kom ut på gården. Så skönt. Tilde kommer även denna termin få en ny pedagog och det är inte vem som helst, utan världens bästa E och det glädjer oss så! 


Dessa två collage från sammanfatta våran sommar 2014. Vilken härlig sommar det blev ändå, trots att vi spenderat mycket tid hemma bland takrenovering och annat. Nu hoppas jag att vi kommer in i rutiner igen snart så det ska flyta på bra. Jag hoppas kunna ta mig lite mer tid till bloggen men funderar lite vad jag vill med den egentligen. Vad tycker ni? Vad vill ni läsa om? 

Just det, William har hunnit bli fyra månader och det måste ju bli ett inlägg om. Det har hänt massor nämligen :-)





Kommentarer

Härliga bilder=)




Kom ihåg mig?