En dröm i uppfyllelse


Kl. 16:32 |

Tilde har tjatat i flera veckor om att få rida på en häst och i dag fick hon äntligen hoppa upp på hästryggen :-) Jag trodde först att hon inte skulle våga men vad fel jag hade. Någon som vet någon ridskola här i Sundsvall som har barnridning om helgerna? :-)

Ja nu har vi kramat ut den sista semesterveckan. I morgon går Johan tillbaka till jobbet och Tilde till förskolan, men inte förrän på tisdag. Samtidigt som jag ser fram emot hösten känns det lite tungt.. Tur vi har saker att se fram emot det gör allt lite lättare. Nu ska vi äta lite middag och sedan åka och hälsa på några vänner :-) Hoppas ni har haft en härlig helg!







Kommentarer
Bea

Det brukar vara barnridning i Matfors på söndagar. Vet inte exakt tid men testa att googla så ska det nog gå att hitta info!

Nina

Jag gick på barnridning i Färsta, men det var ju några år sedan ;)

Småstadsfrun

Sann lycka för en liten tjej! Kul att se glädjen i bilderna ^^

Victoria

Barnrisning även i Njurundas ryttarförening, tror det är lördagar. Kolla hemsidan!

marie

Klart Tilde ska bli en hästtjej😀 det blir väll en egen i framtiden😉 kram 'gammelmoster'




Kom ihåg mig?