Familjefotografering


Kl. 14:56 |
Hej på er!
 
Idag har vi haft familjefotografering här hemma och det var ju verkligen en upplevelse. Lillebror som ville äta, en storasyster som gick bananas och en mamma som höll på att svettas ihjäl. Pappan här hemma tror jag skötte sig fint ;-) Det ska bli riktigt spännande och se resultatet om någon vecka. Jag är verkligen inte bekväm framför kameralinsen, men några familjebilder måste vi ju ha. TUSEN tack Madeleine för att du hade möjlighet att ägna oss en timme i dag <3
 
 
Newbie har ju verkligen lyckas med den blåa färgen! Helt underbar.
 
Nu är Tilde på drakborgen och busar gärnet med sin faster och pojkvän. Lillebror sover i sitt baynest och jag ska börja på med middagen. I dag blir vi sex stycken vuxna runt bordet och två barn och grillat står på menyn! Mums mums mums :-) 




Kommentarer

Åh, så spännande, säker på att bilderna blev fantastiska :)

Längtar efter att träffa er nu <3
KRAM!

Åh, så spännande, säker på att bilderna blev fantastiska :)

Längtar efter att träffa er nu <3
KRAM!

Är så imponerad att du är på benen och så pigg redan, orkar med en fotografering och fixa en sån stor middag :)
Med C så var jag helt slut i minst ett par veckor efter förlossningen. Hoppas det inte blir så nu för nu har man ju ett syskon att se efter också :)

Svar: Det är verkligen skillnad med första och andra barnet. När Tilde tog det lång tid till att jag blev återställd. Fy så risig jag var. Men denna gång gick det snabbt. Så skönt!
Kram
Sara´s Dagbok

Å va mysigt med en familjefotografering =)

Jag håller med dig om att Newbie har mycket fina kläder. Jag har redan köpt hur mycket som helst!

Glad påsk önskar jag er! Kram kram

BeaS

Å så söt!!

ellenojag

kan tänka mig att bilderna har blivit helt fantastiska!! fortsätt njuta av bebisbubblan.. btw.. håller med, den blåa färgen är helt perfekt!

Svar: Tack :-)
Sara´s Dagbok

Det är så värt det att bli fotograferad även om man tycker det känns lite knäppt at posa framför linsen :)
Man tackar sig själv efteråt!

Svar: Ja jag trivs inte alls framför kameran, men klart man vill vara med på bild tillsammans med familjen :-)
Sara´s Dagbok

erikasblogg.se

Så fin han är! Spännande med familjefotografering. Ska bli skoj att se resultatet sen :) Kram!

Svar: Tack Erika :-)Fick ett sms i morse om att bilderna var på väg. Ska bli så kul att få se :-D
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?