Vägglampa


Kl. 21:52 |
God kväll bloggisar!
 
Hoppas ni har en mysig fredagkväll. Jag har redan krupit ner i sängen eftersom jag ska upp och jobba tidigt i morgon bitti. Tydligen så hade jag bara lagt jobb halva helgen, vilket är lite onödigt. Känns ju som om helgen blir förstörd och allra helst då jag jobbar hela nästa helg. Jaja, i bland blir det lite tokigt.

Så snart vi har blivit färdig med köket och vardagsrummet (lovar att ni kommer få börja se lite glimtar snart från vårat hem) står Tildes rum på tur. Har ni sett vilken söt vägglampa Babyshop har fått in ? Finns även i andra färger :-)
 

Nej, sova var det! Natti natti
 
 
 




Kommentarer
Sandra

Ser fram emot och se några glimter från erat hem :) trevlig helg och hoppas ni får en härlig kväll. själv så var vi ett gäng som såg fotbollen igår och ikväll efter 18.00 ska jag och 3 kompisar ner på Invito och käka :) kram

Pernilla

Måste vara helt annorlunda att jobba helg så där än mina vanliga kontorstider. Fast å andra sidan har ni väl lediga dagar tillsammans mitt i veckan som inte vi har.

Svar: Jag är så van eftersom jag alltid jobbat så. Vet inget annat :-) När jag jobbar helg så är jag ledig 1-2 dagar i veckan. Det är skönt. Men visst kan jag drömma om "kontorstider" :-) och få vara ledig när "alla" andra är ledig. Det är ofta jag får tacka nej till saker pga mitt jobb då vi jobbar varannan helg :-(

Kram!!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?