REVENY - vägglampa


Kl. 09:00 |
 
Förhoppningsvis får vi tillbaka elen som går till alla kontaktuttag i hall och kök till veckan och då är det dags att köpa lite nya lampor som ska upp. Hittade dessa fina hos jotex. Tror de skulle passa fint i våran hall. Dessutom har de 25 % rabatt på en valfri vara så tror jag ska passa på!
 

Godmorgon bloggisar!

Ja, inte är det väl direkt morgon vi har ju varit vaken några timmar men ögonen går ändå i kors. När ska denna trötthet försvinna. Har en känsla av att den aldrig kommer göra det. I dag är jag och Tilde ledig och en dejt med två arbetskamrater står på schemat. Trevligt tycker vi. I eftermiddag ska tvättmaskinen få jobba på då vi direkt efter jobbet i morgon brummar ner till Hudik. Tilde ska nämligen spendera helgen där eftersom köket ska upp och jag jobbar helgen. I bland önskar jag ledighet v.a.r.j.e helg. Men det är bara att gilla läget.
 
Önskar er en trevlig torsdag vad ni än hittar på. Berätta gärna :-)




Kommentarer
Emelie

Men så fina! Jag spenderar helgen hemma i Norrköping. Winnerbäck har turné premiär imorn i Linköping så då ska min syster och jag överraska mamma med middag och konsert :).

Svar: Men det låter ju verkligen som en toppen helg :-D mamma eran blir säkert superglad! :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?