Igår kväll!


Kl. 09:09 |
Godmorgon! Har ni kommit i håg att ställa tillbaka klockan? Hotellets klocka på tv'n lurade mig så jag har nu lagt mig ner i sängen igen. Om en timme blir det frukost så ska försöka sova några minuter till.


I går innan vi mötte upp våra vänner här nere i lobbyn för något gott i glaset innan middagen på Trattorian. Jag har på mig en ny blus från H&M som ni ska få se mer av.

Som jag skrev åt vi middag på Trattorian, en av Melkers restauranger på kungsholmen. Jag åt hjortsadel (som var alldeles lagom röd) och Johan testade Oxkind för första gången som fick mycket bra betyg. De andra i sällskapet var också riktigt nöjd med sin mat. Det var en riktigt härlig kväll med underbara nyheter och skratt. 

Tänk vad en helg går snabbt, kl 12.22 går tåget hem och tillbaka till renoveringen igen.




Kommentarer



Kom ihåg mig?