Fin inflyttningsblomma och kruka!


Kl. 18:37 |

Har ni sett vilken fin blomma och kruka vi fått i dag av fina vänner som hälsat på :-)

Och har ni sett så fint jag har fått det här inne?! Jag kommer nog trivas här hos blogg.se även om jag inte trodde det från början.

Ni som följde mig på bloglovin förut måste börja följa om mig på nytt och det gör ni här till höger. Hoppas ni alla hittar hit snart, ser på statistiken att ni inte har gjort det. Lovar att uppdateringarna kommer bli oftare och det kommer bli en spännande höst och vinter :-)




Kommentarer

Tack vännen! hoppas att ni trivs i nya huset <3

Sååå kul att ha dig tillbaka här i bloggvärlden :D

Kramar!

Svar: Vi trivs så bra. Bara det blir klart någon gång, men blir man någonsin det med hus? Hihi :-)

Vad kul att du tycker det. Det har varit skönt med en liten paus och tiden har varit så dyrbar. Men nu finns det liiiite plats för den :-)
Stor Kram!!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?