Lekdejt på Drakborgen


Kl. 12:45 |
Hej bloggisar!
 
Tilde har precis stupat i ner i sin säng efter en förmiddag full med bus och lek på drakborgen! Vi har haft en lekdejt med Malin & Jolie. Barnen är i den åldern att en dejt på lekborgen är bättre än en fika/lunch på stan ;-) hihi Men jag måste erkänna att det var verkligen full rulle, så det blev inte att man fick sitta still så mycket ;-)
 
Tack för i dag finisar <3
 
 
Bild 1. Rutschkana Bild 2. Dags för lunch Bild 3. Köra lite barnvagn Bild 4. Tjickla Jolie när hon ska klättra :-)




Kommentarer

"Där är lilla Tildis och jag" säger Jolie här, haha :) Tack för idag gummann, så mysigt!

Puss!

Pernilla Chis

Härligt foto den sista med kläätringen där! Håller med om det där med att det är enklare att ses någonstans där barnen kan leka nu....

Sandra

Hoppas ni har en mysig kväll :) här sitter jag o 2 kompisar och har börjat dricka lite, ska strax på fest, sen blir det utgång :) kram

Lina

Hej! Hittade hit via Malins blogg och blev så glad då jag hittat en gravidblogg som är på samma ställe som mig själv i graviditeten. Tycker det är så roligt att följa andra med magar. Jag är i v.18 (17+0) och håller med. Tiden går verkligen fort.

Kram/ Lina

Svar: Vad kul Lina, välkommen hit :-)

Är det första barnet? :-)
Sara´s Dagbok

Lina

Ja verkligen. Längtar :-) Nejdå. det är tredje :-) har en pojke som är sex år och en flicka som är fyra. Vilket datum har du BF?

Svar: Okey :-) Vad mysigt med en stor familj <3
Vi har ju inte gjort UL än (ska göra det nästa torsdag) men enl beräkning den 18 april :-) Tilde är född den 26 april så det blir precis två år mellan barnen.
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?