Gravid v 20 (19+1)


Kl. 15:32 |
Hej vänner!
 
I går gick vi in i graviditetsvecka 20, nästan halva tiden är gjord! Jag har börjat må mycket mycket bättre och kanske det beror på järntabletterna jag då och då stoppar i mig ? Nu är barnet ca 25 cm långt och väger ca 300 gram och det kan höra och känna igen min röst. Helt otroligt egentligen! HÄR var jag gravid med Tilde i samma vecka. Är det en liten lillebror eller lillasyster som gömmer sig ? Många av er verkar ju tro det är en lillebror efter att jag la ut UL-bilden på instagram och här på bloggen. Men på den bilden syndes ingen könsdel, bara så ni vet ;-) hihi
 
 
Tröja - HOLLY & WHYTE // Jeans - H&M Mama




Kommentarer
Emilie

Åh vad mysigt med magen, nästan så man längtar tillbaka :)
Vagnen är iaf köpt från Pramworld.. Det låter kanon vi får höras närmare :) Kram pådig !

Anette

Fin mage!
finns den tröjan att köpa nu?

Svar: Tack :-)

Jag vet inte, du får besöka en Lindex :-) Den är riktigt härlig!
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?