En ledig dag


Kl. 13:08 |
 Hej bloggisar!
 
Idag har vi en ledig dag tillsammans jag och Tilde. Vi började med en liten tur på stan och spanade in julpynt-utudet och mötte sedan upp två brudar och deras småkillar för en lunch på favoritfiket Tant Anci och fröken Sara. Tilde hade sådan tur att det även fanns en liten meny för henne, Tyras Tallrik tyckte hon var smaskens :-)
 
På väg hem i bilen somnade hon så klart men det är så tur att det bara är att bära in henne, klä av, byta blöja och hon fortsätter sova i sin säng. Ja, vi har haft en mysig förmiddag tillsammans och jag hoppas eftermiddagen fortsätter  i samma spår. Kanske göra några försök till årets julkort ? Eller åka ut till Birsta ?
 
 
Mitt lilla hjärta i kläder från POMPDELUX i sin egna lilla fotölj!
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan med en kopp kaffe..




Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

hon är ju bara för underbar din lilla tjej! ♥

Gunilla

Vad härligt med en dag för bara er två <3
Vilken härlig bild! Blir julkorten lika fina så blir det ju superbra :)
Ha en bra kväll!

Eller hur, jag är lite sån som "gömmer" mig för alltför mycket av alla problem, samtidigt som det såklart är viktigt att veta att problemen finns där ute, vara medveten och ta medvetna val, men ja - det gör så ont!!

Kram på er <3




Kom ihåg mig?