Tävling i samarbete med Sorel!


Kl. 20:12 |

Jag har fått chansen att tävla ut ett par skor från vårens och sommarens kollektion av SOREL! Det enda du behöver göra är att svara på frågan här nere och sedan klicka er in hos SOREL och välja ur vilket par ni skulle vilja vinna. Skriv svaret på frågan + vilken sko ni vill vinna i en kommentar så utses en vinnare på tisdag den 28 maj :-D

sorel2sorel-lake-wedge-booties-product-3-6392189-035542962_large_flex

 

SOREL lyfter in sin långa hantverkstradition i modevärlden och inspireras av en ny generation orädda, driftiga kreatörer och entreprenörer.

Vilket år grundades SOREL?

LYCKA TILL BLOGGISAR!!!

 




Kommentarer
Sara G

Wow vilken kul tävling, behöver verkligen nya vinterskor till nästa säsong. Självklart vill jag vara med.

Svaret på frågan: 1962

Skorna jag vill vinna: Womans Caribou boot i färgen Buff.
http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1005&colorID=280

Kram

Svar: Vad kul att du gillar Sara!
Men vet du vad, det är skor från vår och sommarens kollektion ;-) Hoppas du hittar ett par!

KRAMIS!
Sarasdiary

Anna

Åh! Kul tävling! Klickade mig senast runt på deras sida för ett par dagar sedan och skulle vilja önska mig vartenda par. Gissar att vår- sommarskorna är lika sköna som vinterskorna! Dessa är favoriter http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1791

Svaret på frågan är 1962!

Tack för en bra blogg!

Marina

Hej! Va skoj o Sorel har ju de bästa vinterskorna, så kul att kanske få vinna ett nytt par :)
Svaret är 1962
Jag önskar vinna Womens Yaquina Leather Boot färgen raft :)

Emmelie

Svar på frågan: 1962

Om turen är på min sida så skulle jag önska dessa: Women’s Yaquina™ Leather Boot i färgen svart.

*håller tummarna* :-)

Emma

Hej! jag vill givetvis vara med och tävla! Skon jag skulle vilja ha är womens ensenada boot.
Svaret på frågan är år 1962

Katrin

Hej hej!

Svaret är 1962. Jag hoppas att jag får vinna, och önskar i så fall dessa fina skor: (Womens Ensenada boot).
http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1944

emma

Jag är med :)

Svaret är 1962.
Om jag vinner skulle jag vilja ha: http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1950

Maria

Åh ett par nya sandaler skulle sitta som en smäck!

Svaret på frågan är 1962.

Jag skulle gärna vilja vinna Womens Lake Shoe =)

Suzanne

* Sorel grundades år 1962 i Kanada.

* När jag såg Sorel's modell "Lake Wedge" var det lite, eller ganska så mycket, som kärlek vid första ögonkastet. Hjälp vilken tuff, snygg, sportig, elegant och vacker sko!!

* Hoppas * Hoppas * Hoppas *

Sofia

<3 Svaret är 1962!!

Vinner jag vill jag ha Women’s 1964 Premium™ CVS Boot i färgen mystery! Så galet snygg! Kan det vara så att jag hittat min höst och vinterkänga redan i Maj!?^^ Succé!

Therese S

Svar: 1962
Åh vad många snygga skor! Svårt att välja :-). Men dessa skulle med all säkerhet bli välanvända (womens ensenada boot) http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1944

Petra

1962 är svaret på frågan.

Skulle gärna ha på mig womens yaquina leather boot i svart. Så snygga!

pernilla hertzberg

SVAR: år 1962

Jag skulle vilja vinna Women's Picnic Weave™ Woven Canvas Sneaker.

http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1853


Nu håller jag tummarna, superbra tävling :-D

Mikaela

Märket Sorel grundades 1962.

Womens Yaquina leather boot föll mig i smaken :)

http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1960&colorID=247

Hanna

Grym tävling Sara!! Klart jag vill vara med!
Svar 1962
Vill vinna women's lake wedge i svart.

Kram

Angelica

Då vill även jag gärna vara med om man får det fast man inte har en egen blogg.

Svaret på frågan är 1962.

I en dag på stan, en vardag ofta fylld av stress
Skulle i sommar mer än gärna trippa runt i ett par womens lake wedge
som jag skulle matcha med ett par byxor, en kjol eller en snygg byxdress.

skulle välja womens lake wedge
http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1951

Mvh Angelica

Erika

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Svaret är 1962 och jag önskar att vinna Women’s Ensenada™ Boot i storlek 39 :-)

Camilla

Å vad skoj med tävling vill ju självklart vara med:-)

Svaret på frågan är: År 1962
Skorna jag önskar om jag vann är Women´s Yaquina Leather Boot i färgen Brun

Sandra

Jag vill vara med :)

Svaret är 1962

Skorna jag vill vinna är http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1950 i färgen black.

Helena B

Vilken bra tävling, behöver nya skor!
Svaret är 1962 och jag skulle vilja vinna Yaquina Leather Boots i svart!
kram

Helena

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
1962!

De har grymt snygga skor så hoppas att turen är med mig ; ) Skulle i såna fall välja women´s ensenada boot i svart!
/ Helena

Sussi

Här vill jag vara med! :-D Åh, vad jag skulle vilja gå runt i...

http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1960 !!

Så fina!!!

Svaret är 1962

Hoppas ni har det härligt på Er resa! Kram!

Viktoria

Kul tävling!! Svinsnygga womans ensenada boot står högt på min önskelista!
Tack för en bra blogg!! Kram kram

Oj, glömde nästan svaret: 1962!

marie n

Roligt med tävling! Här är mitt svar: Året är 1962! Och jag skulle gärna se ett par bruna woman's yaquina leather boot få pryda mina fötter!
Kram!

Emma

Vad kul! Svaret är 1962. Jag skulle önska mig de supersnygga: http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1960

Kram Emma

Anna

Åh! Dessa måste vara de perfekta sommarskorna för den svenska sommaren. Kan lätt kombineras med en kort vippig kjol eller ett par skinnyjeans om molnen hopar sig! Precis så som man känner Sorel, snyggt och praktiskt i alla väder!

http://www.sorel.se/on/demandware.store/Sites-Sorel_INT-Site/default/Product-Show?pid=NL1944

Svaret är Kanada 1962!




Kom ihåg mig?