Snart semester


Kl. 09:00 |
Godmorgon bloggisar! Onsdag i dag, mitt i veckan och bara två dagar kvar till helgen. Jag har ett kvällspass i dag att beta av och ett dagpass i morgon innan jag gör helg och det ska bli så skönt med en ledig helg. Tänk att det snart är semester också. Vi har tre semesterperioder på mitt jobb och första gänget går om ca två veckor. Jag har min semester i juli och jag hoppas verkligen på bättre väder denna sommar. Lite otur med förra sommaren då jag var ledig hela sommaren för första gången sedan jag var 15 år. Men det är inget man kan styra över så klart ;-) Har ni några planer inför semestern ? Det kanske jag har frågat förresten ? Vi har inga stora planer under själva semestern men strax innan åker vi ner några dagar söderut för att hälsa på nära vänner. Men några dagar i hudiksvall kommer det ju bli och en hel del häng på himlabadet...

IMG_0841

Visst är det härligt att blommorna har börjat blomma ? När Tilde fick se en vitsippa för första gången så åkte den så klart nästan in i munnen direkt, hihi. Tänk första gången hon kommer hem med en plockad bukett :-) Kanske nästa sommar ?





Kommentarer
Michelle

Det är väl ändå Torsdag idag :)

Svar: Haha! Snacka om att vara dagvill! :-D
Sarasdiary

Sandra

Ne inge planer än iaf, jag har också semester i juli, 1a - 22a :) kram




Kom ihåg mig?