Monday diary


Kl. 08:44 |

Godmorgon finisar!

Det är måndag och jag börjar inte jobba förrän klockan fyra. I dag ska vi verkligen ta vara på det underbara väder som Sundsvall har att erbjuda, men först blir det ett gympass med Malin för min del på ego. Har dock en gräslig träningsvärk i benen efter gårdagens pass, så jag håller tummarna att hon vill köra något annat än just ben i dag ;-) hihi

Ska ni träna i dag ?

Senast överförda45  

Äntligen har två underbara Mårbackor fått plats i köksfönstret. De är så fina!

Nej, dags att göra sig ordning :-)





Kommentarer

Hahaha! Läs på bloggen vad jag nyss skrev :D Jag får kanske tänka om?

Ses snart! Puss!

Pauline

Självklart blir det träning idag!
va kul att du har fått tillbaka träningssuget igen =) kram kram

Nikita

Åh va fint me pelargoner!!

Svar: Ja visst är det :-) Favoritblomman :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?